hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim şirkette 2 bilgisayara girmişlerdi bu şekilde. Önce "Norton Power Eraser" programı ile virüsü bulup temizledik,daha sonra "shadow explorer" programı ile c de bulunan ve şifrelenmiş dosyaların en son çalışan halini d sürücüsüne sağlam bir şekilde aktarmıştık.Format dahi atmadan 1-1,5 saatte sorunu çözdük. umarım bu işe yarar.
shadow explorer çalıştırmaya izin vermiyor ki sistem. 5 adet virüs buldu ve 3ünü sildi. 2 adedini silemedi.

önerdiğiniz başka silme aracı var mı acaba?