Wildcard almadığım için her subdomaine ayrı SSL alıyorum zaten. Yalnız sunucuda crackli litespeed olduğu için paylaşımlı ip üzerine ikinci SSL kurulamıyor. Neyse sorunu bu şekilde çözdüm.