üç beş aceminin toplanıp iş çevirdikleri yer. bir halttan da anladıkları yok.
bunların sunucularında 5,6 tane kimseye zararı olmayan ticari sitelerim hacklendi. düzelttim, aradan biraz zaman geçti gene aynısı oldu. yazık günah değil mi bize; işi gücü bıraktık siteler ne zaman hacklenecek diye bekliyoruz.
yetkili olduklarını söyledikleri kişiler ise lord gibi havalı ama cahil ve küstah.
saçma sapan bahanelerle olayı geçiçtirmeye çalışıyorlar. aynı özelliklerde başka hosting firmalarında bir sürü sitem var hiç bir şey olduğu yok. bu adamların sunucuları gelenin gidenin saldırı yaptığı bir yer olsa gerek...hiç bir şeyden haberi olduklarını sanmıyorum.
gidin adam gibi bir hosting firmasıyla çalışın.