Arkadaşlar merhaba wixte hazırladıgım bir site var onu normale çevirmek istiyorum. web tasarım ve kodlama konusunda en ufak bir fikrim yok.

Her türlü yardımlarınızı bekliyorum.(Ücret verilecektir)