SosyalPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu hedef kitleyi reklam verirken yapabiliyorken neden satılıyor? ha dersin ki sürekli facebook'tan tıklayıp satın alan çılgın bir kitlem var o ayrı.
Bu kitle FB üzerinden oluşturulan bir kitle değil hocam, sürekli E-ticaretten alım yapan kişilerden oluşan direk satın alma kitlesi o yüzden değeri yüksek.

Normal dönüşüm ve tık maliyetlerinin çok çok altında rakamlarla bu kitleye reklam çıkıp dönüşüm sağlayabiliyorsunuz.

Yaklaşık 5 yıllık emeğin karşılığında oluşturulan bir kitledir.