Merhaba arkadaşlar arçelik nofrost buzdolabımız bir hayli eski, 4-5 gün önce soğutmamaya başladı ne üst kısım ne alt kısım soğutuyor. Daha öncede aynı problem olmuştu fakat uyarı vermişti 1-2 gün kapatıp kapakları açık beklettikten sonra çalışmıştı, aynı taktiği denedim fakat yine ısıtmıyor. Dolabın içi sıcak yani hiçbir şekilde soğuk hava üflemiyor. Alt kısmındaki pervane çalışıyor, deep freezin olduğu kısımdaki pervanede çalışıyor, dolabın ana motoru çalışıyor fakat hiçbir şekilde soğuk hava yok.
Bilen arkadaşlar neden olabileceği konusunda bilgilendirebilirmi?