Gecen denemelik bir is yerinde calistim, backend developer olarak kendimi tanitmistim.
Adam bana front end isi verdi, backend yazilimci oldugumu bildigi halde.
Büyük Sirketler bile kendi cikarini düsünüyor, olan iscilere oluyor.
Bence bir yazilimci tüm bölümlerde calisamaz arkadas, nasil olucak öyle sey ?
Her neyse 1 gün calistim, sabah aradim gelemiyorum diye.