PHP yazilimcisina dokum yaptirmak en basta isi teslim alacak musteriye ayip. Adi ustunde front-end (on taraf) , back-end (arka taraf) bence tartisilacak bir konu degil. Herkes uzmani oldugu alanda calismali. Ben her isi yaparim diyen adam her isi vasat yapar. Ulkedeki issizlik rakamlari ortada. Belli ki bu patronun altinda calisan yazilimcilar isten cikmamak icin adama sove sove is yapmislar.