RixpeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışma mekanizması hakkında bir fikriniz varmı hocam ? Misal; e tuşuna gelen ışının önünü kesince e mi yazıyor, bu tarzmı çalışıyor ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Benim anladığım kadarıyla önündeki kamerası aracılığı ile bastığımız yeri algılıyor. Eğimli yerlerde düzgün çalışmıyor, düz bir yer gerekiyor doğal olarak. Hassaslık konusunda düz bir yerde sıkıntı olmuyor gayet kullanışlı.

İnternette böyle anlatılmış.