Çalışma mekanizması hakkında bir fikriniz varmı hocam ? Misal; e tuşuna gelen ışının önünü kesince e mi yazıyor, bu tarzmı çalışıyor ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi