bende maçkolik e arada bir yazarım enyaratıcı dilenene 1 tl diye

öyle bir dilenme cümleleri varki akıllara zarar yetimim abiler nolur kasa sıfırlandı 5-10 bıseler atın dıyıp altına hesap no yazanlarmı dersın,arkadasın belırttıgı gıbı şu adamın verdıgı kuponlar sayesınde butun borclarımı kapattım dıyenlermı dersın neler nelerrr