Php yazılımcısının işi psd çizmek,html+css dökmek değildir. Öyle olsaydı front end'e ne gerek kalırdı veya grafikere ne gerek kalırdı? Herkes uzman olduğu işi yapmalıdır. Malesef memleketimiz bu konularda çok geriden geldiği için yazılımcı denınce her işi yapar olarak algılanıyor bilgisayar tamirinden bile çok iyi anlaması lazım gibi bir yaklaşım var.
Arkadaşınızla aranızdaki sohbete değinecek olursak, Psdyide gönderiyordur php yazılımcısı psd yi frond-end bir arkaşına döktürüyordur front-endcinin ücretinide yansıtıyordur haliye iş tek kişiden çıkmış gibi görünüyor.