freelance olarak piyasaya girdiğin zaman haliyle önce html-css-javascript sonra php öğreniyorsun yine tek başına iş aldığında daha fazla kazanmak için hepsini kendin yapmayı tercih ediyorsun. Bahsettiğin kişi de bu tarz kişilerle çalıştıysa bunu normal olarak görüyor olabilir. Ama kurumsal anlamda artık her bölüm kendi içinde ayrılıyor. Doğru olan da o ama küçük şirketler de daha fazla kazanmak için her işi yazılımcıya yaptırıyor olabilir.