Valla bu durumu bu seviyeye getiren bizleriz, üç kuruş para kazanacağız diye herşeye atlıyor olmamız. Halbuki memlekette prensipleri olan yazılımcılar çoğalsa bak bakalım neler oluyor. Mesela, konu paradan açılmışken. Örnek bir scripti 1500tl'ye kodlayan PHP uzmanı 1000-1200tl ye fit olmayıp prensibini bozmazsa bence sektör ilerlemeye başlar. Bilmem sizin düşünceniz ne olur ama