Daha once calistigim bir firmada Digital Signage icin cometD alt yapisini kullandik. Admin web sitesinden gerekli ayarlamalari yapiyor ve kaydedince client olan (c# uygulamasydi) uygulamaya mesaj geliyor.
Mantik ise her client belli bir id ile cevap bekliyor (bunun icin eventlerini kurman gerekiyor), baglanti saglandiktan sonra eger sunucudan bir sey gönderirse yakalayabiliyor.
CometD nin avantaji hem php hem java icin kullanilabilmesi ve ayni zamanda .net icin de wrapper i var. Sistem gayet stabil calisiyor ve ücretsiz.
Bu linkler sunucu icin
https://cometd.org/ https://docs.cometd.org/current/reference/
bu da client tarafi icin (.net)
https://github.com/Oyatel/CometD.NET
internette cesitli uygulamala orneklerini de bulabilecegini dusunuyorum.
kolay gelsin