Ülkemizin gelişememesindeki en büyük sebeplerinden bir tanesi de budur.Uzman yetiştirmek yerine 1 adam her işi halletsin istiyoruz.
Bende teknik servis personeliyim mesela notebook-desktop-aio ve server pclerden sorumluyum , patron arada dokunduruyor tabletlere de bak diye