HAZARFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu kirletmiyorum, olanı ve olacağı çoğu insan gibi yazmak istedim. Zaten olsaydı konuyu açan arkadaşta mavi tik olurdu sayfasında. Ben buraya bilgi birikimimi fikrimi belirterek istediğim gibi yorum atabilirim. Burası bir forum. Satış konusu da değil baltalama vesaire de yok ortada. Ki öyle bir amacım olsa ben buraya sürüyle şey yazardım. Konuyu açan kişi seo çalışması için burayı kullanmış ki bu açık ve net bir şeydir. Ben zaten sert bir çıkışta göstermedim. Sonuçta kuralları ben belirlemiyorum. Yönetim belirler ve uygular. Bizde ona göre hareket ederiz.
Konuyu açan şahısın websitesi için kullandığı sayfası zaten doğrulanmış. Konu başlığında veya içeriğinde sana zaten kimse mavi tikin garantisine dair bir durum belirtmemiş. Doğrulanmış sayfayı yapılabilecek yollardan basitçe anlatmış .