RayRound adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine de kirletmemek lazım konuyu değil mi arkadaşım. Kazı kazan taktiği tekrar dene


Paylaşımın için teşekkürler Berktuğ müsait bir zamanda deneyeceğim.
Konuyu kirletmiyorum, olanı ve olacağı çoğu insan gibi yazmak istedim. Zaten olsaydı konuyu açan arkadaşta mavi tik olurdu sayfasında. Ben buraya bilgi birikimimi fikrimi belirterek istediğim gibi yorum atabilirim. Burası bir forum. Satış konusu da değil baltalama vesaire de yok ortada. Ki öyle bir amacım olsa ben buraya sürüyle şey yazardım. Konuyu açan kişi seo çalışması için burayı kullanmış ki bu açık ve net bir şeydir. Ben zaten sert bir çıkışta göstermedim. Sonuçta kuralları ben belirlemiyorum. Yönetim belirler ve uygular. Bizde ona göre hareket ederiz.