zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen

bir gün kuzenimle buluştuk oda çok uzun süredir tiryakidir,oturduk biryerde rakı içiyoruzsen bıraktığın için yakamıyorum dedim,sıkıntı yok rahat ol benı etkılemıyor artık 1 aydır ıcmıyorum demıstı,bende ardı arkasına yakmıstım,gerçektende etkılenmedı ya da ben öyle zannettim daha sonra ayrıldık 1 hafta sonra falan tel gorusmelerımız oldu,hala bırakmanın zor olmadıgını söyledi sende bırak artık dıyordu,aradan 1.5 ay falan daha gectı gorusmedık bu arada,daha sonra duydumkı metabolizmam bozuluyor olmuyor deyip yeniden başlamış,inşallah yeniden başlamazsınız
Şu an bir sıkıntı yok, ufak dalgınlıklar oluyor, mal mal bakıyorum ama neye baktığım belli değil , sonra kendime geliyorum, gözlerim yaşarıyor kendi kendine, gözlerde yanma oluyor, ayrıca wc düzeni alt üst oldu ilk 3 gün, şimdi toparlandı gibi, ara ara 5-10 dakikalık yoğun sigara isteği bastırıyor, sanki içmeden olmayacak gibi geliyor, ama 10 dk atlattımmı herşey normale dönüyor, birde şimdiden 1 kilo almışım 4 günde
Neyse beyin kendine gelsin, sonra kilo işine de bir el atıcaz artık, şimdi kendimi sıkmıyorum fazla.