aynen

bir gün kuzenimle buluştuk oda çok uzun süredir tiryakidir,oturduk biryerde rakı içiyoruzsen bıraktığın için yakamıyorum dedim,sıkıntı yok rahat ol benı etkılemıyor artık 1 aydır ıcmıyorum demıstı,bende ardı arkasına yakmıstım,gerçektende etkılenmedı ya da ben öyle zannettim daha sonra ayrıldık 1 hafta sonra falan tel gorusmelerımız oldu,hala bırakmanın zor olmadıgını söyledi sende bırak artık dıyordu,aradan 1.5 ay falan daha gectı gorusmedık bu arada,daha sonra duydumkı metabolizmam bozuluyor olmuyor deyip yeniden başlamış,inşallah yeniden başlamazsınız