Saticialici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tesekkurler duyarliligin icin kendisi deneme yanilma yapiyordu demekki o arada denk gelmis zaten sitede alacak bisi yok suan site bos yani
Yinede tesekkurler.
Ben teşekkür ederim hocam, fakat güvenlik ile ilgilendiğim için görünce dayanamadım Biri siteye shell vs atıp sunucu geçmeye çalışabilir veya index atabilir hele forum dışı olduğu için ondan dolayı yaptım Uğraştırdıysam kusura bakmayın