Hocam site açık kuruluma bırakılmış kim aldıysa. Yabancı biri forumdan veya değil girip siteyi mahvedebilirdi. Siteyi kim aldıysa bana özelden yazarsan ben o arkadaşa admin bilgilerini vereyim sitenin. Bilgiler bende
Hocam tesekkurler duyarliligin icin kendisi deneme yanilma yapiyordu demekki o arada denk gelmis zaten sitede alacak bisi yok suan site bos yani

Yinede tesekkurler.