XeC0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu işlem kesinlikle yasal değil. ing bank sıkıntı çıkartabilir. artı olarak 1500 tl kazanç getiren projeyi 600 tl ye satmak mantıklı gelmiyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Öncelikle Sistem İninal Firmasına İletildi Sorun Oluşucağına Dahil Bir Dönüş Yapılmadı İninal Para Çekme Özelliğini İngbank Yapsaymış Ozaman Hadi Gelsin Kapatsın Tamamen Yasal Yollar Aracılığıyla Bu Sistem İşlemektedir Sorun Çıkmadan Kullanıyoruz Yerimiz Yurdumuz Belli İstiyen Şikayet Dahi Edebilir.

R10'da Dolandırma Konum Oldu Artık Sıkıldım Pisadan Çekilicem Bıktım Herşeyden Dolandırmalarım 2 Oldu Tek Projemi Satıp İlgilenmek İstemiyorum 450 TL Zarardayım Onu Kurtarmak İstiyorum Birazda Domain Hosting Ücretini Kurtardımmı Gerisi Yeni Alıcısının Olsun Hiçbişey İstemiyorum.