Konu
Sigarayı Bıraktım... Haydi siz de bırakın...
17-04-2017, 17:32:26
#2
aliarbak
Hocam konuyu yanlış zamanda açtın diye düşünüyorum.
Artık günde 2 pakette kesmeyecek.