Genel olarak bir sıkıntı yoktu, iletişim kurabiliyosun, ticketlara düzenli cvp veriliyor, teknik yardıma ihtiyacın olursa bilgileri dahilinde yardımcı oluyorlar vs.. vs...
ben zırt pırt firma değiştiren her ota b.oka kızıp sinirlenip öfkelenip orası benim şurası benim seyyah bi müşteri değilim, hep bir umut hep bir iyiniyet bugünlere getirdi.
Ama bir firma defalarca aynı hataya düşerde buna kendince extra önlem almamayı alışkanlık haline getirdi ise, yolun sonu gelmiş demektir.
Kendileride zaten, son ticketlarında artık windows reseller hizmeti vermeyeceklerini ifade ederek, bu alandaki faaliyetlerini durdurma kararı aldıklarını belirttiler.
Bende internetbilisimi seçtim ....
Hayırlısı olur inşallah.