Firmadan gelen email:

Nisan ayında .com uzantılı domain transfer tüm domain bayilerimize özel sadece 0,99 $. Üstelik limit yok!

Madem 5000 domain limit vardı bunu belirtseydiniz ya. Neden limit yok yazıyorsunuz.

Kampanya biter haber verilmeden 8,49 $'a yükseltilir fiyat. Gece transferleri onayladık 8,49$'dan çekti. Firmayı aradım Recep bey yapacak birşey yok, biz kapattık kampanyayı saat 12.30dan sonra diyor. Bu hiç etik değil.

Firma profesyönelliğine de yakışmıyor.

Bu kapmanya ile muhtemelen firma bilinirliğini artırmayı amaçladınız. Ancak yaptığınız yanlışlarla bence firma güvenirliğine zarar verdiniz.