merhabalar dedıklerınızı yaptım malesef.
host acıyorum . yenı bır ftp kullanıcı olusturuyorum ve baglanamıyorum. ftp uzerınde ayarlar>ftp> pasif yaptıgımda baglanıyor o host ıcın. bunu her yenı makında yapmak gerekıor sanırım. stabıl hale getırmek ıcın ne yapmak gerekıyor.
Anladığım kadarıyla ftp pasif modda bağlanmaktan bahsediyorsunuz. Sizin bilgisayarınız modem (nat) arkasında olduğundan yani public ip'niz olmadığından pasif modda bağlanmak zorundasınız. Pasif modun tam olarak işe yaradığı nokta burası zaten.
Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi