Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CentOS 6 ise ;

service iptables stop

CentOS 7 ise ;

systemctl stop firewalld

merhabalar dedıklerınızı yaptım malesef.

host acıyorum . yenı bır ftp kullanıcı olusturuyorum ve baglanamıyorum. ftp uzerınde ayarlar>ftp> pasif yaptıgımda baglanıyor o host ıcın. bunu her yenı makında yapmak gerekıor sanırım. stabıl hale getırmek ıcın ne yapmak gerekıyor.