prodoxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle yaşadığınız sorunu sizde anlatın görsünler lütfen. Şikayet konularında da hep görüyorum adının geçmediği site yok hala garip şekilde elmayla armutla örnek verip savunma yapıyor.

kardeşim her şikayet konusuna yazdım ve sizede yazma gereği duydum halen pear ile çalişiyorum çünkü sunucu 4 ay oldu alalı iade yapmadıkları için mecbur kullaniyorum sunucudan çıksam param yanacak oyuzden mecbur çalışıyorum ama bana sorarsan memnun musun tabikide hayır sunuculuarında hep sorun çıkıyor bilmiyorum şu senem bir dolsun ayrılacagım para verdım yazık yani