PoyrazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ptt ile 2 kg altı ürünlerinizi uygun fiyattan yurtdışı gönderimi yapabilirsiniz. Fatura kesmenize gerek yoktur.
Yanlış bilgi vermeyin. Fatura kesmek zorunludur. Ekran kartı gönderin 3 Bin TL'lik görün bakın o ürün satıcıya ulaşıyor mu ulaşmıyor mu. Aynı isimden en fazla 5 adet gönderim yapabilirsin, ondan sonra incelemeye giriyor. Faturadan tutun da herşeyi istiyorlar. Kendimden örnek vereyim;

10000 EURO'ya ürün sipariş ettim, 1 adet t-shirt hediye etmişler, t-shirt avrupa standartlarına uygun olmadığı için 45 gün gecikmeli olarak ürünlerimi alabildim. Kontrol edilmiyor sanmayın kısacası. Gönderilen her ürün x-ray cihazından geçirilip kontrol ediliyor. Gerekirse içini açma hakları var.