aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler bilgi için Emeğinize sağlık

Edit: bunu kendi sunucuma kursam ve sadece kendim kullansam çok kaynak tüketir mi ?
Download/Upload işlemi yapmadığınız sürece çok kaynak kullanmaz hocam anlık 120kbps falan kullanır.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:25:36 -->-> Daha önceki mesaj 09:24:31 --

Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgi için teşekkürler
Yorumunuz için teşekkürler

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:26:12 -->-> Daha önceki mesaj 09:25:36 --

LazraiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun kullanım amacı nedir? Centos vds'ye kurduğum vpn'i kendi bilgisayarımda kullanabilir miyim zenmate tarzı?
Hocam OpenVPN ile ZenMate gibi kendi vpn serverinizi yaratıyorsunuz sadece size özel VPN hizmeti.