Teşekkürler bilgi için

Emeğinize sağlık
Edit: bunu kendi sunucuma kursam ve sadece kendim kullansam çok kaynak tüketir mi ?
Download/Upload işlemi yapmadığınız sürece çok kaynak kullanmaz hocam anlık 120kbps falan kullanır.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:25:36 -->-> Daha önceki mesaj 09:24:31 --
Yorumunuz için teşekkürler
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:26:12 -->-> Daha önceki mesaj 09:25:36 --
Bunun kullanım amacı nedir? Centos vds'ye kurduğum vpn'i kendi bilgisayarımda kullanabilir miyim zenmate tarzı?
Hocam OpenVPN ile ZenMate gibi kendi vpn serverinizi yaratıyorsunuz sadece size özel VPN hizmeti.