Dün 0.99 dan 55 adet transfer başlattım onay mailleri spama düştüğü için farkedemedim onaylamaya bugün başladım bir çoğunu hallettim sonlara doğru kampanyayı durdurdunuz benim haberim yok tabi hala maillerle boğuşuyorum

ücretin depozitodan onay mailleri onaylandıktan sonra çekilmesi kimi domainleri 8.49 dan transfer etmeme sebep oldu fazla bir kaybım olmadı önemli değilde siparişi tamamla butonuna tıklayaınca ücretin tahsil edilmesi daha mantıklı olurdu bence.