Canlı destekten sorunumu açıkça söyledim burda kelime oyunu yapmayın ve sizde destek verceğiniz hakkında söz verdiniz.

1)Neden firmanızın telefonu bir kere bile açık olmuyor ?
2)Ben neden sırf mail hesabımı düzgün kullanmak için 200mb lık siteye 20gb web alanlı reseller aldım ve bunuda size bildirmeme rağmen uyarmadınız ?
3)Neden hiçbir ticketa çözüm odaklı değilde geçiştirme odaklı cevap veriyorsunuz ?
4)Ben neden cpanelde sağlanan bir özellik olan webmaili kullanıyorum neden ikinci üçüncü servislere yönlendiriliyorum yandex kullanmak zorunda mıyım ?
5)Bana haber vermeden hiçbir mailimi spamlayamazsınız.O mailler teklifler vs. her biri çok önemli ve bir saniye bile aksatamazsınız.