Teknovi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kesim firma sunucularının mail fonksiyonunu kendi isteği ile kapatır. Bu zorunlu değildir. Lütfen yanlış bilgi vermeyin. Yani yaşanan sorun normal, standart bir şey değil. Firmanın inisiyatifindedir.

Web hosting ve mail hesapları aynı sunucuda gayet güzel çalışabilir.

Söz konusu firma web hosting sunucusunda mail barınmasını istemiyor. Olayın özeti bu. İsterlerse açarlar.
Beyefendi biz zaten çalışmaz diye bir ithamda bulunmadık,sanırsam yanlış anladınız.Paylaşımlı hosting kullanılan bir sunucuda gerekli ayarlamalar yapılsa bile gönderilen maillerin spama düşme olasılığı yüksektir.Bu yüzden sadece mail server üzerinden eposta hesabı kullanmak daha garantili ve kesin çözümdür diye belirtmek istedik.Bunun yanlış bilgi neresinde bize açıklar mısınız ?