buralar gel gel yapıyor. İçinde olanlara soruyorum bugüne kadar karınız nedir?
Şöyle düşünün bugün 1k dan aldım yarın 1,5k dan satarım demeyin zira satma esnasında anlık düşüşler söz konusu + satamazsınız da.
büyük mevlalardan bahsediyorum
Mevla yazmışsınız da doğrusu
meblağ olmalıydı.
Kimse karını açıktan yazmak zorunda değil. Benim 1500-2000 liradan bitcoin alıp hala elinde tutan arkadaşlarım var.
"Satamazsınız da" derken ne demek istediğiniz anlaşılmıyor. Neden satamayacaklar? Koinim ve Paribu vari iki tane türk bitcoin borsası bunlar. Açın bir tane üyelik onaylatın belgenizi/kimliğinizi, girin bitcoin'i sisteme satmanız 1 saniye sürer. Parasını da direk nakit banka hesabınıza alırsınız. Onu da geçtim evrak/belge uğraşamam diyorsanız foruma koyun "satılık bitcoin" diye yine satılıyor yani nakitle. Petrol gibi altın gibi bir şey olmuş bitcoin artık.