ben yaklaşık 1 aydır içinde sayılırım miktar vermeyeceğim ama güzel kar ettim diyebilirim,düştüğü sırada çinden gelen haberler+alt coinlerin değerlenmesi yüzünden btc değer kaybetmişti ama tekrar toparladı son günlerde,ancak 20-25 nisan arası sert bir düşüş bekliyorum o zaman yüklü bir alım yapmayı düşünüyorum.