Hocam şöyle bir durum var. benim türkçe içerikli sitem var ve ayda en az 1 defa 1 tıklamaya 5,10 ve bazende 15 TL veriyor (1 tıklama ve kesinleşen).
Ancak bu tık başına verdiği güzel rakamın geneli almanya tıklamalarından geliyor. (ki bence en çok almanyadan tıklamalar kazandırıyor).
İşte ingilizce projemide mevcut türkçe sitemin makalelerini ingilizceye çevirerek yayınlamayı düşünüyorum.
Ama günlük en az 30 TL kazandırırsa, bence açmaya değer diye düşünüyorum.
Siteyi açtıktan sonra, adsense kazançlarını buradan paylaşacağım (düşük veya yüksek, göreceğiz)
Herkese yorumları için teşekkürler
inşallah kazanırsınız hocam. ben de merak ediyorum sonucu.