MasterGraphic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm alabilirmiyim. Mobildeyim şuan. Bende izmirdeyim

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
pm gönderildi.

bu arada bir arkadaşla çalışmaya başladık ilginize teşekkür ederim siz yinede numaranızı bırakın lütfen