xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALYAZMALI ADSENSE

Adsense neydi?
Sevgi, emek , paraydı.

ben (iç ses): durursam bir daha kurtulamam..
adsense(iç ses): ziyanı yok, varlığın yeter bize..
ben(iç ses): adsense koyduysam günah mı?
adsense(iç ses): çamura saplansan da TBM yok sana?
ben(iç ses): bannerini koydum.. sıcacıktı.. yüreği elimdeymiş gibi..
adsense(iç ses): elinden tutuversem benimle gelir mi para da vermesem?
ben(iç ses): seninim işte.. versene paramıi..
ALLAH c.c iyiliğini versin hocam Çok zamanını aldımı bu 7 liği Yazmak