Şu ara referandum belirsizliğinden sanırım tbm'ler yerlerde. Benim her ay düşüyor.
0,25tl dedik sonra 0,20 sonra 0,17 daha da düşmez dedim 0,15 oldu yok artık daha ne kadar düşecek dedim 0,13 oldu burda durur artık taban yaptık dedim 0,09 kuruşa düştü. Bozmaz dedim ama yine bozdu....