Herkese teşekkür ederim cevapları için. Manuel işlem cezası yiyen sitelerden umudumu kestim. Yeni site ile sıfırdan başlayacağım.
Manuel spam cezası yiyen domainleri yeni aldığım domaine yönlendirsem sorun olur mu? içerikler farklı olduğu için ceza alır mı?