Merhaba birkaç tane videonu izledim , güzel bi eleştiriyi yapmak istiyorum kendini geliştirmen açısından, ben videoyu açtığımda
introyu beğenmedim ve uzun geldi.
sanki yerel tv de çalışıyo gibisin . videoyu çeken arkadaş sağ sol yapsa daha iyi.
kendini çok kasıyorsun. bence elindeki mikrofonu bırakmalısın. mikrofon ne bileyim komiğime gidiyor izleyesim kaçıyor. daha bi delidolu rahat bi öğrenci konuşması gibi giriş yaparsan güzel olur. ve de röportaj dediğin kordonda yapılır .