LazraiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu ne güncellemesi, ne yanlış saptaması? Bu yıllardan beri süregelen şey zaten! 1. onayı alırsınız, size reklamları oluşturup sitenize koyun, inceleyelim der. Kodu yerleştirir beklersiniz, uygunsa 2. onayı da alırsınız. 2. onayı almadan reklamlar zaten gösterilmez. Kıçınızdan element uydurmayın rica ediyorum.


buyur, önceden 1.onay sonrası reklam ekleme sekmesi kapalıydı
elementi siz uyduruyorsunuz sanırım