xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimkine göre hesapla işte. en altta sadece bir banner. splash falan filan yok.
ceceomer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banner da tık da az olur, tbm de. Onu ekleyin ama benim dediğim kazanç "Interstitial" reklam için, yani tam ekran açılan.
Tam ekran reklam kullanmak lazım o zaman, banner için uğraşmaya değmez.

Banner Her kullanıcıya 1 kez gözüküyor değilmi, buda günde 7,5k tekil gösterim demek o zaman ne kazanırız ?