benimkine göre hesapla işte. en altta sadece bir banner. splash falan filan yok.
Banner da tık da az olur, tbm de. Onu ekleyin ama benim dediğim kazanç "Interstitial" reklam için, yani tam ekran açılan.
Tam ekran reklam kullanmak lazım o zaman, banner için uğraşmaya değmez.
Banner Her kullanıcıya 1 kez gözüküyor değilmi, buda günde 7,5k tekil gösterim demek o zaman ne kazanırız ?