Hit kötü değil, uygulamayı sakıncası yoksa pm alabilirmiyim?
Günlük ortalama 30k reklam gösterimi yapsanız, tık yüzdeniz %1 olsa ve tbm 0.5 civarı olur diye düşünüyorum çünkü kullanıcılar türk. Buradan hesaplarsak 150TL günlük kazanç çıkabilir.
Günlük minimum 50k gösterim yapıyor ve uygulamanın ortalama kullanım süresi 10DK, Günlük 50-100 TL bırakacaksa bir banner ekleyebilirim ama bunun için uygulamayı güncellemem ve tahminen 1 ay kadar üzerinde çalışmam gerekecek. 2 yıldır uğraşmaya değmez diye öyle beklettim bir uygulama. 7 senedir'de adsense kullanmayan biri olarak fazla bir getirisi olmaz diye düşünüyordum.
admob leşş. 155k gösterim 1011 tıklama 195tl
Senin hesaba göre benim uygulama 100 TL civarı bırakır bu iyi bir rakam. Sizin tekil hit nedir ?
Senin uygulama nedir arkadaş, bu rakamlar ölü. 10k gösterime 2 TL nedir
Türk ziyaretçi ise 0,05-0,10 arası TBM olur... hesabı ona göre yap...
Footer'a bir banner koysam 7,5k tekil hitte kaç tık alır acaba ?