Arkadaşlar merhaba.
inşallah doğru yere açmışımdır konuyu.
facebookta 20.000 üyeli özel bi grubum var.
gruba kayıt olurken yönetici onayına tabi.
ancak ben bir de kayıt esnasında 2-3 tane soru sormak istiyorum. bizi nereden öğrendiniz vs. gibi bunu nasıl yapabilirim.