Misafir; işin gücün yok yönetim birşey yapsada tribünlere şov yapsam diye koşturuyorsun.

Böyle bir reklam çıkıyor yönetimin haberi varmı diye konu açmak yerine, yönetimi suçlar şekilde ifadeler kullanıyorsun. Merak ettiğiniz birşey olsaydı yöneticilere sorardınız, R10 yönetimi neden kuralları ihlal ediyor tarzı söylemlerde bulunmazdınız.

R10.net hangi görüşten olursa olsun bu tür siyasi reklamları yayınlamaz.

Reklam networküne ait bir reklam bu, kaldırılması için adminlere bilgi verdik.