Siyasete girmesin diye içeriğe yorum yapmıyorum, ama bende genel olarak tüm reklamlardan rahatsızım.

ADB bunları toptan yok etmiyor muydu? Ediyorsa kurayım hemen....

Neyse, hayırlı günler.