Konu
Logonun sağındaki reklam
01-04-2017, 12:49:32
#3
AlperDemircan
Siyasete girmesin diye içeriğe yorum yapmıyorum, ama bende genel olarak tüm reklamlardan rahatsızım.
ADB bunları toptan yok etmiyor muydu? Ediyorsa kurayım hemen....
Neyse, hayırlı günler.