Tema iyi tema ama ilerde muhakkak cpu yavaşlama vs sorunlar muhakkak yaşarsın... Onlarca kez bu temayı optimize ettim. Enson bugün...
Kimseye bu temayı önermiyorum.... Tema iyi kullanışlı bi tema olabilir ama sorun çıkartan bir tema...Bu soruyu sadece sen değil bir çok kişi bana sordu. Tavsiye etmedim. Güzelin nazını çekerim diyorsan neden olmasın...