Konu
Sahibinden taksit hakkında bir soru?
30-03-2017, 21:29:32
#4
BianAjans
Platin üye
Bunu N11'de bile yapan var. Sahibinden de hayli hayli olur.
%10 Komisyonu gözden çıkardıysan sorun yok